vrijdag, december 23, 2011

De opgenomen handschoen

De vorige jaren sprokkelde ik al fietsende enkele collecties bij mekaar tussen Wijgmaal en Leuven. Het begon allemaal met fietssturen, ging over fruit, en eindigt dit jaar met handschoenen. Vanaf het komende voorjaar zal dit afgelopen zijn, vermits het bedrijf waar ik werk in zijn geheel verhuist naar Wijgmaal, op net iets meer als een kilometer van thuis. Gedaan dus ook met even door de Leuvense binnenstad fietsen om wat fietscultuur te snuiven, en dat zal zijn weerslag hebben op deze blog: gedaan met de eindeloze stroom fietsinfrastructuurfoto's die ik elke dag verzamel. Ik vermoed dat mijn berichten meer gethematiseerd zullen worden, dat ik eerst een ontwerp zal uitwerken, en dan een fietstocht plannen om de foto's erbij te verzamelen. Maar dat zien we dus wel volgend jaar.

En met deze foto van het topstuk uit mijn nieuwe collectie wens ik iedereen aangename feesten, en een gelukkig nieuw(fiets)jaar.

1 opmerking:

  1. Hey Erik,
    goed voor jou, jammer voor ons Bloglezers ;-)
    Beste wensen voor 2012!
    Björn

    BeantwoordenVerwijderen