dinsdag, november 22, 2016

Bocht

Na veel wachten werd het fietspad opnieuw geschilderd langs het begin van de Aarschotsesteenweg.

Eerst werd nog een vergetelheid van meer dan 10 jaar oud weggefreesd.
Aarschotsesteenweg, Wilsele

Het fietspad werd voorzien van een ferme bocht. Het fietspad werd ook breder geschilderd dan de rode betonklinkers, de voetgangersinfrastructuur gaat in breedte achteruit.
Aarschotsesteenweg, Wilsele

Hier moeten fietsers (hopelijk) niet meer met geparkeerde vrachtwagenchauffeurs in debat gaan.
Aarschotsesteenweg, Wilsele

Helaas blijven de boordstenen verhoogd waar fietsers de oprit van de drankenwinkel kruisen. De waterslikker was al eens verplaatst na een klacht. Nog eens melden?
Aarschotsesteenweg, Wilsele
Aarschotsesteenweg, Wilsele

De tijdelijke fietsoversteekplaats werd permanent:
Aarschotsesteenweg, Wilsele

1 opmerking:

  1. Ik heb zonet een reactie gekregen van de wegbeheerder over die boordstenen. Ik heb een week geleden nog een herinnering gestuurd van mijn eerdere vraag. De boodschap van debrief was dat ze op de hoogte zijn van het probleem maar dat voorlopig geen heraanleg of herinrichting van de weg aan de orde is. Ik heb zonet geantwoord dat het slechts gaat om een aantal boordstenen en niet over een heraanleg van de weg. Ik wacht hun antwoord af... (de brief getuigt in elk geval niet van veel begrip voor de niet-geveerde tweewieler)

    BeantwoordenVerwijderen