donderdag, december 13, 2007

Misterie

Gisteren was het zo mooi 's morgens, vandaag ging ik daar eens een foto van trekken, alhoewel het veel mistiger was. Bij de eerste foto nog in Wijgmaal kreeg ik de boodschap "Vervang de batterijen". Toen ik de reservebatterijen nam, bleken ze nog maar met 2 in plaats van met 4 te zijn. Met de andere waren de kinderen weer gaan lopen.
Verder langs de Dijle, voor het meest verlichte stuk waar ik zeker een foto van wou trekken, stond een obstakel. Een onmogelijk te passeren obstakel. Een of andere pipo had geprobeerd met zijn Ford Galaxy over het jaagpad onder de spoorweg te rijden, en zat klem tussen reling en betonnen bruggehoofd. Misschien stoemelings zijn GPS gevolgd, maar dan heeft hij toch eerst 100m over een fietspad van 80cm breed moeten rijden. Meer waarschijnlijk te diep in het glaasje gekeken.
Daar stonden we te koekeloeren met een paar fietsers, iemand belde dan maar naar de politie, terwijl ik met de afneembare verlichting van een andere fietster in de auto scheen om te kijken of er iemand inzat. Dat bleek gelukkig niet zo te zijn. De chauffeur was er wel moeten uitkruipen langs de achterdeur, die nog los was. Onverrichterzake zijn we allemaal omgedraaid en rondgereden langs de vaart.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten