Puffende en kuchende fietser pendelend tussen Wijgmaal en Wilsele en Leuven. Zijn longen filteren wolken uitlaatgassen terwijl hij droomt van veilig, vlot en comfortabel fietsverkeer en vooral van eindeloos propere luchten.
Dat zijn alvast 4 antwoorden, euh sorry, 4 vragen die veel beantwoord zullen worden in de buurtbevraging.
Als wegbeheerder bij kruispunten waar het veilig mogelijk is toch geen RADR of RDDR-borden willen plaatsen. Dat maakt het er niet beter op.
Zelfs een nieuw kruispunt (Gasthuisberg X Binnenring) zo ontwerpen dat een RADR of RDDR bord toch nog hoeft (Antwoord AWV: fietspad zat niet mee in werfzone). Dat maakt het er ook niet beter op.
Uiteraard moeten ze zich ook afvragen of alle 5 de verkeerslichten binnen de ring nog nodig zijn nu die in een autoluwe zone 30 liggen.
Dat zijn alvast 4 antwoorden, euh sorry, 4 vragen die veel beantwoord zullen worden in de buurtbevraging.
BeantwoordenVerwijderenAls wegbeheerder bij kruispunten waar het veilig mogelijk is toch geen RADR of RDDR-borden willen plaatsen. Dat maakt het er niet beter op.
Zelfs een nieuw kruispunt (Gasthuisberg X Binnenring) zo ontwerpen dat een RADR of RDDR bord toch nog hoeft (Antwoord AWV: fietspad zat niet mee in werfzone).
Dat maakt het er ook niet beter op.
Uiteraard moeten ze zich ook afvragen of alle 5 de verkeerslichten binnen de ring nog nodig zijn nu die in een autoluwe zone 30 liggen.
Als ze zo'n vragen stellen bij een verhoor krijg je gegarandeerd procedurefouten ...
BeantwoordenVerwijderen