dinsdag, juni 25, 2013

TRAPHETAFMETUWEVELO

Ik las dit bij de commentaar op een belaagd fietspad in molenbeek.
Wildparkeren op voetpaden, fietspaden en zebrapaden, dubbelparkeren, etc ... is in Molenbeek een algemeen fenomeen waar ik in de zes jaren dat ik er woon intussen nooit wat heb zien tegen gebeuren. Aan politiekantoor Mettewie kan je het zelfs doodgemoedereerd en ongestoord doen vlak voor de deur. Wat dat betreft verandert er niets, ook niet met dat nieuwe bestuur dat alles zou veranderen... En dat het kabinet Grouwels alles op de voet volgt zal me worst wezen, datzelfde kabinet vind de compleet waanzinnige heraanleg van de Gentsesteenweg een topvoorbeeld van hun so called STOP principe, waarin de T voor wat de Gentsesteenweg betreft veeleer 'TRAPHETAFMETUWEVELO' betekent...
Ahhaaaah! Dus dat is de betekenis! Ik denk dat onze T het STOP-principe ook nog altijd zo leest:
Slonzigefietser
Traphetafmetuwevelo
Ofiklaatde
Politieuweveloafpakken

Geen opmerkingen:

Een reactie posten