dinsdag, november 17, 2015

Organisatie Informele Fietsenstalling Martelarenplein (3)

In het kader van een schoolopdracht voor het vak Mixed-media experimenteerde een student met de plaatsing van de geparkeerde fietsen op het Martelarenplein, uitgaande van de tijdelijke markeringen die de marktkramers achterlieten. Een bloemlezing uit zijn verslag:

Landschap/experiment 2: Interpreteren
Martelarenplein, Leuven. 26 okt ‘15. In plaats van toevoegingen te doen zal ik nu enkel de tekens interpreteren.

Overdekte fietsenstalling?


Ik orden de fietsen en zet ze in het verlengde van het muurtje, met het rooster als referentie lijn.

De fietsen staan en liggen tussen en in het verlengde van de bomen. Ik begin met opruimen, zet de fietsen recht en ook op een rechte lijn. Ik doe mijn best om de tekens op de grond te interpreteren.

De resultaten waren nog dagen daarna merkbaar.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten