Daar wordt aan gewerkt, al gaat dat heel traag.
Voor sommige mankementen zal er pas over 50 jaar budget zijn om ze weg te werken, dat zal ik helaas niet meer meemaken.
Toch vindt een stad als Leuven het nodig om fietsers bijkomende hindernissen op te leggen.
Ik las vorige vorige week iets over een paaltje op Facebook.
F3 ter hoogte van Ferdinand Perdieusstraat, Wilsele |
F3 ter hoogte van Ferdinand Perdieusstraat, Wilsele |
Is er in Leuven dan niemand op de hoogte van de Vlaamse dienstorder MOW/AWV/2015/6? Of de betreffende pagina van het Fietsberaad? En dat een stad als Leuven dit evengoed kan toepassen zonder elke keer het warm water te willen uitvinden?
Indien er gevaar is van gemotoriseerd verkeer dan moeten er paaltjes staan in de Ferdinand Perdieusstraat, en niet op de F3. Er moeten ook helemaal geen ijzeren platen ingewerkt zijn op de F3 waar stommeriken of grapjassen paaltjes op kunnen vastzetten.
Het paaltje komt oorspronkelijk van de toegang tot het kerkhof er naast, ik vermoed tijdelijk verwijderd en door een grapjas op de verkeerde plaats teruggezet.
Begraafplaats Sint-Martinus, Wilsele |
Alhoewel. Omdat er vandaag al berichten zijn dat er reflectoren op werden geplaatst, vrees ik dat het geen studentengrap meer is.
brommertjes weren, dat gaat Leuven niet doen, dat is, denk ik, electoraal niet interessant.
BeantwoordenVerwijderen