Omwille van de aanpassingen voor de Kop van Kessel-lo, zal de uitvoering er blijkbaar helemaal anders gaan uitzien als de fiche. Zo werden de FOP's al op enkele breedte gebracht cfr. onderstaand plan, en over enkele jaren, als de KvK-werken af zijn volgen dan andere 'verbeteringen' zoals veranderen rijrichting IJzerenwegstraat, OFOS en verkeerslichten.

Om van de Brugberg de Leuvense straat in te rijden krijgen we dan weer een OFOS-variant waar je twee keer voor het rood mag gaan staan wachten, dit is hoe veel mensen het nu ook al doen. Om van de Leuvensestraat naar de Martelarenlaan te rijden blijft de gevaarlijke situatie bestaan.
Hey inderdaad, heb ook het "zwarte punt" Diestsesteenweg - Borstelstraat eens vergeleken, en moeten vaststellen dat het plan ook niet overeenkomt met de werkelijk gerealiseerde verkeerssituatie. Geen aanloopstroken voor de fietsers oa. Zou men echt van slechte wil zijn ?
BeantwoordenVerwijderen