maandag, november 26, 2007

Leuvense gemeenteraad

Ik las vandaag op ROB.net dat er iets over fietsers in de gemeenteraad ging komen:
JE FIETS LANG- OF KORTPARKEREN IN LEUVEN?
Leuvens gemeenteraadslid Hedwige Nuyens wil het fietsparkeren opsplitsen in lang- of kortparkeren.
Nieuwgierig surfte ik dus naar de website van Leuven. Sinds kort kon je daar ook een opname van de gemeenteraad beluisteren, zelfs live want hij is bezig terwijl ik dit typ.

Ondanks volgende meldingen kreeg ik toch geluid (krakkemikkelig want WMA) op onze Ubuntu desktop. Hier kunnen ze dus duidelijker een audio-formaat kiezen dat op alle sytemen kwaliteitsvol klinkt.


Neen, ik heb het niet helemaal beluisterd, er zat geen FastForWind knop op die politiekers, en als ze dan beginnen over hun verkoudheid dan ben ik weg.

Update: toen ik het een uurtje later nog eens probeerde wou het wel niet meer lukken, misschien was iedereen al naar huis.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten