dinsdag, mei 27, 2008

Melden heeft zin

De administratieve molens van Stad Leuven draaien langzaam, maar ze draaien. Ik kan alleen maar getuigen dat er wordt op meldingen wordt gereageerd:

hobbelige overgang word weggewerkt

het paaltje dat de doorgang te smal maakte is verwijderd

reflectoren op de paaltjes aangebracht, en het zijn er nu ook 3: nu kunnen sluikstorters niet meer zo gemakkelijk voorbij

Update
Alle fietsgerelateerde problemen kunnen gemeld worden op http://www.meldpuntfietspaden.be/, daar wordt je melding dan doorgestuurd naar de juiste wegbeheerder. Dit kan even duren.
Als je meldingen hebt over de situatie in Leuven kan je dit ook melden bij de VOM: onveilige situaties worden hierdoor zeer snel aangepakt en je krijgt persoonlijk antwoord.

1 opmerking:

  1. Dat van die hobbelige overgang heb ik vandaag gemerkt toen ik naar 't station peddelde... Verrassend zacht, terwijl ik vroeger op volle snelheid al eens een halve meter in de lucht durfde vliegen! Bedankt voor het melden; ik wist niet dat er één of ander meldpunt was btw :-)

    BeantwoordenVerwijderen