zondag, juli 03, 2011

Enkelvoudige ongevallen

Vrijdag zag ik deze aanpassing aan het fietspad langs de vaart.

An sich heb ik niets tegen dergelijke aanpassingen, integendeel, als ze maar degelijk worden aangekondigd. Een streepje verf, of witte klinkers maken een wereld van verschil, vooral 's nachts. Ook aan de oversteekplaats naar het Fort zie je dit terugkomen.

Dergelijke niveauverschillen, paaltjes, obstakels en te smalle fietspaden veroorzaken enkelvoudige ongevallen.
Hier lees je daar meer over.

1 opmerking:

  1. Het zou heel leuk zijn moest de rand van het fietspad altijd een mooie helling hebben. Het overkomt mij zo dikwijls dat een of ander kalf zijn vierwielig voertijd op het fietspad plaatst dat ik er even af moet. Er dan terug op geraken heeft bijna altijd tot gevolg dat ik moet afstappen omdat de boord te hoog is :-(

    BeantwoordenVerwijderen