donderdag, augustus 26, 2010

GeFOPt

Ik was op vakantie geweest. Ik was kalm. Ik was vredig. Ik zou voortaan de goede fietsboodschap uitdragen. Ik zou vooral het positieve benadrukken. Geen guerilla acties meer plannen.
Exact 6 uur ben ik toch in vervoering geweest. Toen kwam ik aan de Diestespoort.
Weg was de FietsOversteekPlaats. Afgeschraapt. Is dit een oorlogsverklaring aan de fietser ofzo? Vanaf 1 september rijden hier bovendien quasi dagelijks 3 van onze kinderen langs. Fietsveiligheid? Fietsvriendelijkheid? Fietscomfort? Dit was al een onduidelijk en slecht kruispunt. Het wordt alleen maar erger.
Net vandaag zat de nieuwsbrief van de Fietsersbond in de bus. Binnenin gaat het over 'Kruispunten blijven knelpunten'. Ik zal dit eens snel op de website zetten. Want wat doet een fietser als zijn oversteekplaats wordt afgepakt? Die wordt BOOS.

1 opmerking:

  1. Ongelooflijk hé !
    Ik vermoed dat witte verf toch niet zo duur is hé ?

    PS: dit is echt een knappe blog! Ik denk dat ik ook eens wat vaker mijn fototoestel ga meepakken als ik van thuis naar het werk fiets (en omgekeerd) ... het lijkt soms wel een hindernissenparcours ...

    BeantwoordenVerwijderen