vrijdag, januari 30, 2009

police-on-web

Ik las in de krant dat het police-on-web niet het verhoopte succes heeft gehad, en ben ik dan maar eens zelf gaan kijken. Ik heb weer iets bijgeleerd. Ik wist al wel dat je fiets of je bromfiets kon gestolen worden, en dat je dat dus on-line kan aangeven. Maar winkels die zomaar kunnen gestolen worden, dat was nieuw voor mij!
Ikzelf zou liever zoiets doorgeven als: Op punt zzz rijden elke dag verschillende auto's door het rode licht. Of over het voetpad. Of bij de bakker staan er 's morgens altijd wagens geparkeerd op het fietspad. Of op dat kruispunt is het zebrapad versleten.

Aangiftes & melding

Met Police-on-web kan u een klacht online indienen voor de misdrijven die op de lijst hieronder staan. Met Police-on-web kan u ook een afwezigheid melding aangeven (bv: verplaatsing). Let wel! Als dringende tussenkomst nodig is, bel dan het nummer 101.

Ik wil aangifte doen van:
  • een fietsdiefstal
  • een bromfietsdiefstal
  • een winkeldiefstal
  • vandalisme (algemeen)
  • vandalisme (graffiti)

Ik wil aangifte doen van:
  • afwezigheidsmelding (woningtoezichtsaanvraag wegens afwezigheid)
Identificatiemethode
  • Ik heb al een elektronische identiteitskaart en identificeer mij hiermee - lees meer...
  • Ik heb nog geen eID; ik heb wel een token - lees meer...
  • Ik heb noch een eID noch een token; ik heb wel een account op het federaal portaal - lees meer...
Hebt u geen van bovenstaande middelen om u te identificeren? Klik dan hier om een account op het Federale Portaal aan te maken.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten