donderdag, juni 18, 2009

Onder het stadskantoor

Dinsdag moest ik op het stadskantoor zijn nadat ik met de fiets van Egenhoven kwam. Ik had al de middelste ingang van de NMBS-stalling genomen en was naar achteren toe een plaatsje beginnen te zoeken, omdat ik uit ervaring weet dat de plaatsen het dichtste naar het station toe steeds volzet zijn.
In de eerste vrije stalling was het een clash van sturen, dus liep ik verder naar achteren om een andere plaats te zoeken. En weer kling. En weer klang. Pas de 5de keer vond ik een open plaats die geschikt was om mijn stalen ros te stallen. Dat ging ook niet vanzelf omdat de fiets ernaast ook fietszakken had, ik moest de inhoud van de mijne herschikken om ze wat smaller te maken. Daarna kon ik aan de lange wandeling door de fietsenstalling beginnen, om me daarna te wagen aan de doortocht van de Shrubbery of the knight who says 'NI' op de helling voor het stadskantoor.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten