Als je dat aandachtig bekijkt zie je dat de stadsvernieuwingsmachine qua mobiliteit in 2000 is stilgevallen (fase 3). Heel af en toe draait het tandwiel nog eens één tandje verder en wordt en nog eens een straat geknipt. Maar ondertussen worden er geen nieuwe plannen gemaakt, de oorspronkelijke plannen voor één legislatuur worden gewoon over meerdere legislaturen uitgesmeerd.
Dit stadsbestuur blijft hangen in zijn verouderde dromen, die om de zoveel jaar als 'nieuw' uit de kast worden gehaald.
De rust die drukte leefbaar maakt, voorzijde |
De rust die drukte leefbaar maakt, achterzijde |
Inderdaad heel lang geleden, als ze spreken over de 50 BEF-actie bij de Lijn en ze bij fase 3 spreken over "Dirk Boutslaan (voorheen Koning Albertstraat)".
BeantwoordenVerwijderenIk kan me niet eens meer herinneren dat de Dirk Boutslaan anders heette... ofwel word ik oud ofwel ben ik niet oud genoeg ;-)