dinsdag, december 23, 2008

Escalatieportaal

Vermits het woord nog niet te vinden was op Google, zorg ik er met dit bericht eventjes voor.
Betreft: N19 – Aarschotsesteenweg thv. Dranken Neels
KS/VER/213/LEU - 16DBO-I-08-243
Ons kenmerk:S/WVB/E-MAIL/FIETS/138

Geachte heer Daems, Uw melding op het escalatieportaal fietspaden over de toestand van het fietspad langs de N19 Aarschotsesteenweg ter hoogte van de Kesselstraat heb ik grondig laten onderzoeken.
...
Er werd bovendien gevraagd rijplaten te plaatsten ter hoogte van de verhoogde boordstenen (deze werden geplaatst, maar zullen vervangen worden door geprofileerde platen die voldoende stroefheid bezitten).

In verband met uw laatste opmerking over de straatkolk aan de Dijledreef kan ik u laten weten dat ik opdracht gegeven heb aan de onderhoudsaannemer om de straatkolk die in het fietspad valt te verplaatsen. Deze werken zullen in het voorjaar van 2009 uitgevoerd worden. Tenslotte wil ik nog meegeven dat het fietspad op termijn heringericht zal worden in het kader van het project Leuven Noord. Deze werken zijn momenteel gepland voor het einde van 2010.


Hoogachtend,

ir. xxx xxxxxxx

afdelingshoofd

Toch een sprankje hoop op fietspadverbetering voor 2009!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten