maandag, maart 16, 2009

Vrachtfietsen

Van het weekend las ik nog een verhaal over vissers die met enorm lange fietskarren vis naar de markt brengen. Vandaag zat de Koevoet is de bus, met een interessant artikel over vrachtfietsen. Je leest het oorspronkelijke artikel hier.
Wat ik dan weer minder graag lees is dat Leuven, net zoals Gent, dit jaar niet meedoet aan Met belgerinkel naar de winkel. Ik had zo graag eens gebruik gemaakt van de BikeWash om alle pekel van deze winter af te wassen.

Update 2009-03-17
Bij navraag bleek dat Leuven zo lang heeft getwijfeld om mee te doen, dat er enkel een light versie kan doorgaan: met belgerinkel naar de bakker.
In mijn zoektocht naar een nieuwe veelzijdige fiets, ben ik op een meer toepasselijke foto gestoten om deze zaterdag eens op bezoek te gaan bij de Biertherapeuten (in gedachten moet je de bakken frisdank nog vervangen door bakken bier).

Geen opmerkingen:

Een reactie posten