zaterdag, augustus 27, 2011

Stil(st)aan

Eén Meilaan, Leuven

Iedereen die door Kesseldal fietste kende wel de verlichtingspaal die daar op het fietspad stond. In de loop der jaren was er wat gele plakband rond gedraaid. Niet omdat hij dan voor fietsers beter zichtbaar zou zijn, maar wel omdat het dekseltje ontbrak. Ongetwijfeld heb ik dit samen met nog vele fietsers gemeld; dit was het antwoord dat ik kreeg op 3/8/2008:
Beste Daems Erik,
Als reactie op uw melding van een knelpunt voor fietsers (referentie : 25EF75D39F) op volgende locatie :

Eénmeilaan
Leuven
Vlaams-Brabant

Melden we u het volgende :

Wij zullen uw opmerking bespreken met Eandis.

Met vriendelijke groeten, de wegbeheerder
Mooi! Het stond genoteerd heb ik al die jaren gedacht. Maar ik kreeg er ondertussen toch wel een beetje terroristische gedachten over. Zo van: ik giet er eens een fles zoutzuur in leeg want dan roest hij van binnen en dan moeten ze hem wel komen vervangen.

Tot ik net voor onze vakantie merkte dat er een nieuwe paal stond. Blinkender. Zonder gele plakband maar met deksel. Het werd stilaan tijd.

Eén Meilaan, Leuven

Alleen blijkt hij nog even knal op het fietspad te staan. Foei, foei!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten