donderdag, augustus 30, 2012

Under the bridge

Ik meldde het al meerdere keren, maar de antwoorden die ik krijg raken meestal kant nog wal:
Beste Daems Erik,

Als reactie op uw melding van een knelpunt voor fietsers (referentie : 6CFF6C83C7) op volgende locatie :

    Omleiding
    Herent
    Vlaams-Brabant

Melden we u het volgende :

Betreft: s/wvb/e-mail/fiets-683

Geachte heer Daems,

Uw melding heb ik met bijzondere aandacht gelezen.

Mijn afdeling kent het probleem van de afspoelende modder, afkomstig van het talud van de spoorweg. Ik begrijp uw bezorgdheid over de staat van het fietspad. Mijn afdeling zal dit fietspad op regelmatige basis laten borstelen. De volgende borstelbeurt is voorzien voor de maand september.

Ik wil u alvast bedanken voor uw bezorgdheid voor de verkeersveiligheid.

Hoogachtend,
Iedereen die ter plekke gaat zien kan echter overduidelijk constateren dat het zand wordt aangevoerd door het regenwater van de rijbaan, en niet van het talud. Beneden verstopt dit zand de afvoer, met plassen tot gevolg. Ondertussen groeit er gras en ligt er zand, sigarettepeuken en ook een dode duif. Het fietspad onder de brug wordt ook nooit geveegd omdat de voetgangerspasserelle te laag hangt voor de veegmachines. We zullen het in september nog eens bekijken, een gemiste kans voor het begin van het schooljaar.

Omleiding, Herent
Omleiding, Herent
Omleiding, Herent
Omleiding, Herent
Omleiding, Herent
Omleiding Herent
Omleiding, Herent

Geen opmerkingen:

Een reactie posten