dinsdag, april 29, 2014

Campagnefiets - Te koop in Antwerpen

Zonet gezien op 2dehands.be, het hoogste bod staat ondertussen al op 1.002.000,01€.

Kenmerken

Soort: Opafiets & Omafiets
Conditie: Gebruikt
Merk: Overig
Type (naam/nummer): Flandria N-VA
Aantal versnellingen: 3
Soort remmen: Terugtraprem
Framehoogte: 50 cm
Wielmaat: 28 inch
Gewicht van de fiets: 15 tot 16 kg
Veringen: Geen vering
Veelplaatser: Nee

Omschrijving

Ik bied deze mijn campagnefiets aan voor verkoop. Deze heeft enkele keren goed dienst gedaan. De laatste keer in oktober 2012. Helaas ga ik deze nu verkopen aangezien ik geen campagne meer kan voeren in mijn eigenste Turnhoutsebaan.

Merk: Flandria (hoe kan het ook anders)
Versnellingen: 1 vooruit, 2 achteruit
Wielen: draaien gesmeerd voor verkiezingen, iets minder daarna
Zadel: ideaal om legislatuur na legislatuur op uw postje te blijven zitten

Mag weg tegen goed bod wegens aankoop vervuilende vierwieler. Franstalige kandidaatkopers gelieve zich te onthouden. Ik ken Frans niet.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten