maandag, maart 26, 2012

Verhuisd

Vorig weekeinde zijn we verhuisd met het werk, van Leuven naar Wijgmaal. Mijn functionele fietsverplaatsingen zijn daardoor drastisch ingeperkt: Wijgmaal - Wijgmaal, of Wijgmaal - Wilsele - Wijgmaal wanneer ik Wiebe op school mag gaan halen. Gelukkig fiets ik nog enkele keren per week voor werftoezicht naar Gasthuisberg, zodat ik mijn conditie niet helemaal verpietert. Een impressie van deze werf vind je hier, en hieronder:

Links achteraan zie je Fase 4a in het rood, midden achteraan Fase 6 in wording, en op de voorgrond het dak van het OPG. Waar vooraan nu nog grond ligt, moet de hellingsbaan naar de ingang van de parking nog gegraven worden, en komt de nieuwe ingang van het ziekenhuis. Bovenop komen later ook nog eens Fase 4b en Fase 4c.

Hierdoor heb ik natuurlijk minder gelegenheid om in Leuven rond te fietsen en foto's te nemen. Hopelijk kan ik diezelfde foto's dan ook eens klasseren, en nog achterstallige artikels afwerken.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten