maandag, april 02, 2012

The good, the bad and the ugly

Nadat ik mijn muntstuk van 2 euro had uitgegeven, fietste ik met een omwegje terug naar Wijgmaal. Eerst passeerde ik aan de The Bad Part. Uit schrik voor mannen met kettingzagen en boormachines en dies meer, heb ik maar niets gezegd.
Stationsstraat, Rotselaar

Daarna kwam The Ugly Part. Het was niet mooi, wat jaren onder gras en zand verstopt had gezeten. Hopelijk wordt dit snel verholpen.
Stationsstraat, Rotselaar
Stationsstraat, Rotselaar
Stationsstraat, Rotselaar

Vervolgens zag ik The Good Part. Fietsers moesten hier vroeger eigenlijk niet stoppen, want de verkeerslichten staan achter de oversteekplaats. Wijze fietsers deden dit toch, kwestie van niet omvergereden te worden door 10 ton yoghurt, nu komen er nieuwe reglementaire stoplichten.
Stationsstraat, Rotselaar

Er kwam ook verharding en een bijkomend licht voor fietsers die de Stationsstraat kruisen.
Stationsstraat, Rotselaar
Stationsstraat, Rotselaar

Ik zag ook The Stupid Part. Kon de paal van het verkeerslicht nu eens niet tussen fietspad en rijbaan geplaatst worden zodat fietsers die naar rechts willen indraaien door konden rijden op het gescheiden fietspad? We lezen wel vaker de commentaar dat de nieuwe borden voor fietsers eigenlijk feitelijk niet nodig zijn omdat men dit infrastructureel KAN oplossen, men moet het enkel WILLEN en daar wringt het schoentje.
Stationsstraat, Rotselaar

Geen opmerkingen:

Een reactie posten