zondag, september 02, 2012

Berchem

Deze week ging ik samen met vijf collega's twee dagen cursus volgen in Berchem. Vermits mijn trein vroeger een beetje aankwam, had ik wat tijd te vullen aan het station, en bovendien had ik een camera bij.

Ik was onder de indruk van het aantal fietsers ter plekke, van het gemoedelijke in het verkeer, van de aandacht die er al werd geschonken voor de tweewielers.

Anderzijds zag ik ook dat de fiets nog steeds niet de fysieke plaats krijgt die hij verdient in de openbare ruimte, en dat het fietspad nog te veel een soortement voetpad is waar je maar wat palen opzet. En een OFOS, heeft dat wel zin wanneer er geen toevoerend fietspad aan is?

Enkele sfeerfoto's.
Berchem station
Berchem station
Berchem station
Posthoflei, Berchem
Binnensingel, Berchem
Binnensingel, Berchem
Binnensingel, Berchem
Posthoflei, Berchem
Posthoflei, Berchem
Statiestraat, Berchem
Onderstaande borden vind ik wel keigoed. Dat zou ik ook graag aan elke stalling in Leuven zien verschijnen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten