donderdag, april 30, 2009

Fietsfuik

fuik de; v(m) -en korfvormig, in een punt toelopend visnet
Awel ja, bijna was ik gevangen door de fietsenvisser van de Abdij van het Park.
Hier vertrok ik, mij van geen (fiets)kwaad bewust: auto, moto of hond had ik niet mee.

Onderaan de helling was er reeds een eerste fietshindernis.

Aan de andere kant kreeg ik mijn fiets maar net door het hondenpoortje. Hier geen toegang voor fietsen. Blijkbaar ook geen toegang voor mindervaliden. Fietsstad Leuven is nog ver weg.

Van andere fietsfuik heb ik nogmaals het visnet geopend, en dat zal ik blijven doen tot er een degelijk alternatief uit de bus komt, of totdat de weg effectief opgebroken wordt.
Voor wie zich laat vangen is er links op de foto een modderwegje door de paasbloemen voorzien.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten