donderdag, maart 25, 2010

Frustratie op de N26 (1)

Het begin van de week was weer tof op de N26 te Herent, meer bekend als de Mechelsesteenweg. Ik kwam uit de Bijlokstraat, wachtte braaf aan de verkeerslichten en stak over toen ze groen werden, en 6 meter verder zag ik dit:
Kon ik weer eens voor een rood licht wachten om terug te keren. Bij het oversteken zag ik dit:
Zo een 150m verder richting Leuven moesten de fietsers weer de steenweg onversteken. Daar zag ik dit:
Moest er geen nieuw zebrapad geschilderd zijn over de steenweg, dan had ik aan een vroege 1-aprilgrap gedacht. Veel chauffeurs zaten al/nog met hun gedachten op de E314 en dus wordt er 's morgens niet veel gestopt voor voetgangerende fietsers.

Het leek weer eens op een spelletje fietsertje pesten.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten