maandag, april 29, 2013

Gewonnen


Tijdens de maand maart liep bovenstaande wedstrijd in de Spar winkels, waarmee je deze fiets mee kon winnen:
Specificaties
Type: Granville Metro RD 7
Kader: alu 6661-T6 Teardrop tubing
Versnellingen: Shimano TX-35 7-speed derailleur
Remmen: V-brake
Wielset: Mach 1 XE/CST Allround
Slot: ABUS 485 vast op het frame
Staander: Ursus dubbele voet
Zadel: comfortabel breed retro zadel
Uitrusting: voorste pakdrager me
t houten krat, bel en verlichting
Kleur: crème wit met Spar logo op krat
Winkelwaarde: € 599
Ook in de Eurospar van Wijgmaal stond reeds een fiets aan de inkom klaar. En ik maar heel de maand formuliertjes bijhouden. En elke keer wanneer ik er kwam dacht ik: daar ga ik nog eens een foto van trekken.
Eurospar Wijgmaal

En plots was het te laat om al de formulieren in te vullen, want er was al een winnares die de fiets mee naar huis mocht nemen. Helaas pindakaas! Volgende keer beter.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten