maandag, oktober 18, 2010

Gepakt in snelheid

Op het fietspad voor het KBC-gebouw naast het Stadskantoor hing nog een verdwaald verkeersbord aan een lantaarnpaal. Het dateert nog uit de tijd dat Interbuild het KBC-gebouw aan het bouwen was, en er over de uitrit van de provinciehuisparking met stellingen een tijdelijke loop+fietsbrug was gebouwd. Dit zijn de foto's van 20 september:


Vrijdagmiddag kwam ik er eindelijk toe om het te melden. Ik dacht nog: het hangt er al jaren, deze melding is niet zo dringend. En wat zag ik vrijdagavond toen ik naar huis reed? Het was al aangepast! Ik keek thuis nog eens op foto's van vorige week, en jawel hoor, toen was dit bordje ook al weg.


 
Ik was hopeloos te laat.
Hopeloos.
Dat mompel ik nu elke keer dat ik er met het schaamrood op de kaken voorbij fiets.
Hopeloos.

1 opmerking: