zaterdag, oktober 30, 2010

Kiss and ride

Vrijdagmiddag. Minder fietsverkeer aan het station in vergelijking met 's morgens en 's avonds. En toch. Moet het fietspad daarom een kiss and ride zone worden telkens een trein het perron nadert? Volgens veel automobilisten wel.



's Avonds van hetzelfde laken een broek.



Wat doet de politie? Zij gedoogt. Het klonk nochtand veelbelovend in september.
Blijkbaar zijn er nog veel chauffeurs die de reglementering ter plaatse aan hun laars lappen', luidt het bij de politie.
Blijkbaar is de Leuvense politie enkel gevoelig voor de overtredingen tegen het verkeersbord C3, en laat de rest hen koud.

4 opmerkingen:

  1. Nogmaals over de verkeerswetgeving, het bord dat daar is aangebracht is een C1 en niet een C3 waar de fietsers allemaal tegen zondigen!!
    Dus gelieve echt uw "wegcode" is na te lezen en te begrijpen welk verkeerstekens en regels van toepassing zijn in België!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Beste anoniem. Ik ken mijn wegcode en weet welke regels er in België van toepassing zijn en ik weet nog wat ik schrijf. U denkt daar blijkbaar anders over.
    Mijn opmerking over het verkeersbord C3 was een verwijzing naar mijn bericht van 6 oktober en ging geenszins over het bord C1 waar fietsers elke dag tegen moeten 'zondigen', wat de politie trouwens gedoogt omdat ook zij geen betere oplossing hebben om deze flessenhals aan te pakken.
    Dus gelieve voor verdere opmerkingen enige netiqette, zelfreflectie en vriendelijkheid aan de dag te leggen. Dank U.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Alsook nogmaals, de wet op de privacy van België ken je blijkbaar niet!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Beste Anoniem. Misschien ken ik de privacywetgeving wel degelijk. Zo weet ik dat foto's van nummerplaten er niets mee te maken hebben. Auto's zijn geen personen. Nummerplaten zijn geen personen.
    Ik ben bereid hierover te communiceren, je kan me bereiken op: erik punt daems at gmail punt com.

    BeantwoordenVerwijderen