donderdag, oktober 18, 2012

Minckelersstraat (1)

Ik passeerde hier al eens vlugjes, en trok toen een onduidelijke foto. Dit is de ruimte van de nieuwe stalling, er staat nu even geen auto op. 's Avonds wanneer het donker wordt, komen de auto's stilletjes aangereden en parkeren ze op elk stukje voetpad dat niet afgeschermd wordt door paaltjes. Ik zag het daarstraks nog gebeuren.

Dit was de ruimte van de oude stalling, ik begon er mijn de-slag-om-stallingsgrad reeks mee. Het waren bovendien twee vakken tegenover één toekomstige, of heb ik er misschien ééntje gemist? En waren ze vroeger ook niet groter? Is dat wat ze nu bedoelen met Leuven Fietsstad?
J.P. Minckelersstraat, Leuven, stalling weg wegens werken SintMaartensdal
J.P. Minckelersstraat, Leuven, stalling weg wegens werken SintMaartensdal

Geen opmerkingen:

Een reactie posten