maandag, oktober 24, 2011

De Ludo

Yo de mannen! Mijn naam is Ludo, maar ze noemen mij altijd 'De Ludo', zoals wanneer ze hier thuis zeggen: 'Vake, ik ga met de Ludo naar Leuven, hé!'.

Ik ben eigenlijk ook een beetje een meetfiets, omdat ik zo ongenadig de knoken van mijn berijders door mekaar schud. Zaterdag ging Vake ook nog eens meetfietsen in Kessel-Lo, op de grens met Linden. Op het programma stonden Lovensvoetpad, Negenbunderspad, Vlierbeekpad, Wimmershofpad en Rozenpad. Nog geen 50m en het fiets/voetpad was al gebuisd wegens weeral platte band. Ofwel is de infrastructuur versleten, ofwel is Vake te zwaar. Ik denk dat de foto's voor zichzelf spreken.

Lovensvoetpad, Leuven
Lovensvoetpad, Leuven
Lovensvoetpad, Leuven
Lovensvoetpad, Leuven
Lovensvoetpad, Leuven
 
Negenbunderspad, Leuven
Negenbunderspad, Leuven
Negenbunderspad, Leuven
Negenbunderspad, Leuven
Negenbunderspad, Leuven

Negenbunderspad, Leuven

2 opmerkingen:

  1. Met de fiets over het Rozenpad? Ha! Ha!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Als ik ergens op een plan een pad zie staan, dan wil ik daardoor kunnen fietsen. Soms kom ik dan wel in d'oechelen terecht, maar enfin soit. Spijtig genoeg lijken veel fiets- en voetgangers doorsteken voor kabouters gemaakt.

    BeantwoordenVerwijderen